"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




sâmbătă, 4 iunie 2011

Umor legal Part XV: Morale

***********

Un cal deprimat se tolăneşte pe jos şi nu mai vrea pentru nimic în lume să se ridice. Stăpânul disperat, nereuşind să-l convingă să se ridice, cheamă veterinarul. Acesta sosi imediat, examinează animalul şi zice:
- Aaaa, e foarte bolnav. Singura soluţie sunt aceste pastile pe care i le vei da câteva zile; dacă nu reacţionează, trebuie eutanasiat.
Porcul a auzit totul şi fuge la cal:
- Ridică-te, altfel se sfârşeşte rău!!!
Dar calul nu reacţionează şi dă încăpăţânat din cap. A doua zi, veterinarul vine din nou să vadă efectul pilulelor:
- Nu reacţionează, mai aşteptăm o zi, dar cred că nu sunt speranţe!
Porcul auzind tot, fuge din nou la cal:
- Trebuie să te scoli, altfel vei păţi mari necazuri!
Dar calul, nimc! A treia zi, constatând lipsa progreselor, veterinarul îi cere stăpânului:
- Du-te după carabină, a venit timpul să-l scăpăm pe bietul animal de chinuri!
Porcul fuge disperat la cal:
- Trebuie să reacţionezi, e ultima ocazie, te rog, ăştia sunt gata să te omoare!!!
Calul se ridică, se scutură, face câteva mişcări de dans, o ia la fugă în galop şi sare câteva obstacole.Stăpânul, care ţinea mult la calul său, foarte fericit îi spune veterinarului:
- Multumesc mult, esti un medic minunat, ai făcut un miracol!!! Trebuie neapărat să sărbatorim evenimentul! Haide să tăiem porcul şi să facem o masă mare!!!

Morala Zen: Vezi-ţi mereu de treburile tale!!!!


**********

O blondă se duce la cazino şi le spune dealerilor că vrea să parieze 20.000 de dolari pe un număr, dar îi roagă să o lase să se dezbrace, pentru că aşa se simte mai norocoasă. Dealerii n-au nimic împotriva şi tipa se dezbracă complet, aruncă zarurile şi începe să ţopăie de bucurie că a cîştigat, îi îmbrăţişează, se îmbracă, îşi ia banii şi pleacă fericită. Atunci unul dintre dealeri întreabă:
- Auzi, tu ai văzut ce zaruri a dat?
- Nu...am crezut că ai văzut tu, îi răspunde celălalt.
Morala: Nu toate blondele sunt proaste, dar bărbaţii sunt toţi bărbaţi!!!


***********

O femeie este oprită în trafic de un poliţist:
Politistul: Bună ziua.
Femeia: Bună ziua, ce s-a întâmplat?
P: Aţi depăşit limita de viteză. Permisul dvs., vă rog.
F: Vi l-aş da, numai că nu am aşa ceva.
P: Nu aveţi?!
F: L-am pierdut definitiv pentru conducere repetată în stare de ebrietate.
P: Aha… Îmi arătaţi vă rog actele maşinii?
F: Nu pot.
P: De ce?
F: Am furat această maşină.
P: Ce-aţi făcut?!
F: Am furat maşina şi am ucis proprietarul.
P: Poftim?!!!
F: Dacă nu mă credeţi, cadavrul este în portbagaj… vreţi să îl vedeţi?
În acest moment poliţistul se retrage încet spre maşină şi cere ajutoare prin radio.
În 5 minute sosesc la faţa locului alte 5 maşini de poliţie.
Un ofiţer superior se apropie de maşina femeii cu pistolul pregătit.
Poliţistul 2: Doamnă, vă rog să ieşiţi din maşină! Femeia iese din automobil.
F: S-a întâmplat ceva, domnule?
P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus că aţi furat această maşină şi că aţi ucis proprietarul.
F: Am ucis proprietarul?
P2: Da. Vă rog să deschideţi portbagajul.
Femeia deschide portbagajul, care este gol…
P2: Maşina este a dvs., doamnă?
F: Da. Poftiţi actele ei.
Primul poliţist rămâne perplex.
P2: Unul dintre colegii mei susţine că nu aveţi nici permis.
Femeia caută în poşetă, scoate un port-document şi-l întinde poliţistului. Aceste îl deschide şi studiază permisul, care este în regulă. Tipul deja nu mai ştie ce să creadă.
P2: Mulţumesc, doamnă… Vedeţi, colegul meu mi-a spus că nu aveţi permis, că aţi furat maşina şi i-aţi ucis proprietarul!
F: Sunt convinsă că mincinosul v-a spus şi că mergeam cu viteză!

Morala: Nu vă puneţi cu femeile !!!


*********

Un orator motivaţional foarte cunoscut îşi întreţinea publicul. La un moment dat a spus:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
La auzul acestei afirmaţii, publicul a rămas uimit. Oratorul a adăugat:
- Iar acea femeie a fost mama mea!
Râsete şi aplauze.
O săptămână mai târziu, un manager instruit de către acest orator a încercat să plaseze această glumă de efect acasă. Fiind uşor ameţit, a spus:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
Soţia sa a început să spumege de furie. Încercând să-şi amintească preţ de 20 de secunde a doua parte a glumei, managerul a trântit în cele din urmă:
- Şi nu-mi amintesc cine era.

Morala: Nu lua cu copy dacă nu ştii să dai paste!!!!

******

Iepuraşul stătea pe un butuc şi scria de zor ceva. Trece vulpea prin zonă şi îl întreabă:
-Ce scrii acolo, iepuraşule?
-O lucrare ştiinţifică despre cum iepuraşii mănâncă vulpi.
-Ceeee?
La care iepuraşul impasibil:
-Vino să-ţi arăt...

Vine lupul pe lângă butucul iepuraşului.
-Ce scrii acolo, iepuraşule?
-O lucrare ştiinţifică despre cum iepuraşii mănâncă lupi.
-Ceeee, ai înebunit?
La care iepuraşul impasibil:
-Vino să-ţi arăt...

Trece prin apropiere ursul:
-Ce scrii acolo, iepuraşule?
-O lucrare ştiinţifică despre cum iepuraşii mănâncă urşi.
-Ceeee, nu esti întreg la minte?
La care iepuraşul impasibil:
-Vino să-ţi arăt...

La două sute de metri mai departe o peşteră în care zac ciolane de vulpe şi de lup. Lângă, leul roade o labă proaspătă de urs.

Morala: Nu tema lucrării tale ştiinţifice e importantă, ci cine e îndrumătorul tău de proiect.



*******

O pereche pleacă în vacanţă pe un lac, unde se putea pescui. Lui îi plăcea să pescuiască în zori, ea adora lectura. Într-o dimineaţă, el se întoarce obosit după câteva ore de pescuit şi hotărăşte să tragă un pui de somn. Deşi lacul nu-i era familiar, ea se hotărăşte să iasă cu barca. Vâsleşte puţin, apoi reia lectura. După puţin timp, apare paznicul, cu barca, lângă ea:
- Bună ziua! Ce faceţi aici?
- Citesc, răspunde ea.
- Sunteţi într-o zonă unde pescuitul este interzis!
- Dar eu nu pescuiesc, nu se vede?
- Da, dar aveţi tot ce vă trebuie cu dumneavoastră. Trebuie să mă urmaţi şi va trebui să vă amendez.
- Dacă o faceţi, am să vă denunţ pentru viol.
- Dar nici măcar nu v-am atins!?!
- Dar aveţi cu dvs. tot ce vă trebuie!

Morala: NU contrazice niciodată o femeie care ştie să citească!


********

Pe sistemul haz de necaz, majoritatea dintre aceste bancuri moralizatoare sunt destul de adevărate :)) Sper că v-aţi amuzat în scop moralizator!!!! O zi fantastică!!!!

P.S.

2 comentarii:

  1. foaarte foarte faine bancurile, si da, cred ca morala are un sambure de adevar!!
    sa ai o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, multumesc! Special pentru moralele pe care le au le-am postat ;)) cu toate ca apreciez foarte mult barbatii, sunt mandra de specia mea :))

    RăspundețiȘtergere