"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




joi, 16 iunie 2011

Bărbaţi vs. Femei Part III

Bărbaţi vs. femei: Fiecare se întreabă ce vrea celălalt, fiecare se plânge că nu e înţeles şi nu înţelege la rândul lui şi totuşi ce-şi doresc bărbaţii? Şi ce vor femeile?



Rugăciunea unei femei

Doamne, acum, înainte de a merge la culcare, mă rog cu multă credinţă să-mi dăruieşti un bărbat care să nu fie urât, să fie inteligent, drăgăstos, puternic, supus şi drăguţ. Deasemenea, să fie compozitor, poet şi cu mult umor, din acela pe care eu îl înţeleg. Să-i placă familia şi prietenii mei, şi nu fotbalul.
Să nu sforăie şi să urineze aşezat, fără să stropească prin baie. Să nu mă facă să aştept atunci când spune că va suna. Să ajungă la timp acasă, fără să miroasă a parfum necunoscut.
Să ştiu mereu unde este, mai puţin când îmi cumpără flori şi cadouri, sau să-mi facă serenade. Să-mi dea 3 ore să mă aranjez atunci când spune că vom ieşi, să leşine de emoţie când mă vede, să danseze mai bine decât Fred Astaire.
Să aibă un serviciu foarte bine remunerat.
Să fie generos şi când cheltuiesc banii să nu se supere. Să ştie să gătească şi să-i placă să ajute la treburile casei. Să-i placă să rămână ore întregi ascultându-mă. Să gândească înainte de a vorbi şi să spună adevărul, numai adevărul şi nimic altceva decât adevarul.
Să-mi tragă scaunul când mă aşez la masă, să-mi deschidă portiera la maşină şi să ştie să-mi facă masaj pe spate. Să mă vadă slabă mereu, mereu.
Să facem dragoste când vreau eu. Să înţeleagă durerile mele de cap şi să-mi aducă micul dejun la pat.

Aaa!!! Dă-mi Doamne un bărbat fidel, drăgăstos, care să mă iubească cu respect şi cu pasiune, pentru mine şi nu pentru mărimea sânilor mei. Să nu aibă ochi pentru nicio altă femeie şi să-mi spună mereu ce frumoasă mă vede şi ce noroc a avut să mă întâlnească.

Te rog, Doamne, dă-mi bărbatul care mă va iubi până la moarte ! AMIN!!!!




Rugăciunea unui bărbat

Doamne, te rog, dăruieşte-mi o blondă, surdo-mută şi nimfomană, cu nişte sâni enormi, să aibă firmă de distribuţie naţională de bere şi să aibă o casă pe plajă ! AMIN!!!

Probabil cam aşa ceva:


Deci până la urmă cu bărbaţii e simplu, cu femeile e mai complicat...Să nu ajungem ceva de genul:


P.S. O tipă şi un tip stăteau de vorbă.Ea se prezintă:
- Mă cheamă Carmen .
- Ce nume frumos! Mama dumneavoastră a avut inspiraţie când vi l-a dat !

- Nu, mi l-am dat singură, pentru că îmi plac maşinile şi bărbaţii ... Car - Men . Curioasă, ea întreabă:
- Dar pe tine cum te cheamă ?

- Beerfuck !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu