"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




vineri, 17 iunie 2011

Bărbaţi vs. Femei Part IV


Comunicarea dintre un bărbat şi o femeie nu este o treabă simplă! În vreme ce femeile vorbesc pentru a stabili noi legături personale, bărbaţii vorbesc numai pentru a acţiona.

"Un bărbat crede că o femeie pe care abia a cunoscut-o vrea să se culce cu el doar dacă aceasta îi face un compliment nevinovat. Acelaşi bărbat este deranjat dacă partenera îi spune că vrea să discute despre relaţia lor" spune Yvon Dallaire, psiholog la Universitatea din Quebec.

Bărbaţii consideră că vorbele sunt făcute ca să anunţe fapte, să comunice lucruri concrete. Se pare, afirmă specialiştii, că, de cele mai multe ori, bărbaţii chiar nu au nicio idee despre ceea ce simt cu adevărat, şi din acest motiv nici nu simt nevoia să-şi exteriorizeze gândurile verbal.
"Mai bine zis, nu pot exprima prea bine în cuvinte ceea ce simt", susţine Yvon Dallaire.

Psihologii susţin că, de cele mai multe ori, într-o relaţie cu o femeie, bărbaţii gândesc în felul următor: "În cazul în care ceva nu merge, înseamnă că este o relaţie consumată. Concluzia: de ce să ne mai batem capul să vorbim, mai bine ne despărţim".

Câteva traduceri a ceea ce vor de fapt să spună ambele sexe:

Când o femeie spune... înseamnă de fapt:

Da = Nu
Nu = Da

Poate = Nu

Îmi pare rău = Îţi va părea rău

Am nevoie = Vreau

Este decizia ta = Vei plăti pentru asta mai târziu
Fă ce vrei!= Mă voi răzbuna pentru asta!

Trebuie să vorbim = Trebuie să mă plâng sau Ai dat de belea!

Sigur, cum zici tu! = Nu vreau/N-am chef!



Nu sunt supărată = Bineînţeles că sunt supărată , idiotule !

Eşti foarte atent în seara aceasta = Nu te gândeşti decât la sex ?

Ma iubeşti ? = Îţi voi cere ceva scump

Cât de mult mă iubeşti ? = Am făcut ceva ce sigur nu-ţi va plăcea !

Trebuie să înveţi să comunici = Fii doar de acord cu mine !

Nimic = Totul
Totul = Sindromul premenstrual îşi face de cap

Chiar nimic = Doar că eşti un prost

Sunt gata în câteva minute= Ai de aşteptat...



Când un bărbat spune...înseamnă de fapt:

Mi-e foame = Mi-e foame
Sunt obosit = Sunt obosit

Vrei să mergem la un film ? = Într-un final voi vrea să fac sex cu tine !

Pot să te invit în oraş ? = Într-un final voi vrea să fac sex cu tine !

Pot să te sun ? = Într-un final voi vrea să fac sex cu tine !

Îmi acorzi acest dans ? = Într-un final voi vrea să fac sex cu tine !

Frumoasă rochie ! = Frumos decolteu !
Ce s-a întamplat ? = Nu înţeleg de ce faci atâta caz !

Ce s-a întâmplat ?= Să înţeleg că nu mai facem sex în seara asta ?

Ma plictisesc = Vrei să facem sex ?

Te iubesc = Hai să facem sex acum

Şi eu te iubesc = Bine , am spus-o ... ar fi bine să facem sex acum !

Hai să vorbim = Încerc să te impresionez arătându-ţi că sunt o persoana sensibilă şi poate apoi vei vrea să faci sex cu mine

Te căsătoreşti cu mine? = Vreau să fie ilegal să faci sex cu alţi bărbaţi !

Poate ar trebui să o luăm mai încet = Poate ar trebui să o iei mai încet!

Nu ştiu încă ce vreau...= Nu te vreau pe tine!

Am nevoie de spaţiu=Vreau să te părăsesc dar nu ştiu cum să ţi-o spun direct...

Te iubesc!=Iubesc ceea ce-mi faci acum!

Pantofii aştia nu merg cu rochia asta=Sunt homosexual sau Sunt Cătălin Botezatu



P.S. El şi ea în pat, unul lângă altul.
El: - La ce te gândeşti iubirea mea?
Ea, dându-se mai aproape, şopteşte:
- La acelaşi lucru ca tine!
- Minunat! Atunci fă-mi şi mie un ou, dar cu şuncă!

:))) O săptămână minunată!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu