"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Raspunsuri stupide pentru intrebari stupide

-Ai căzut ?
-Aaa, nu. Am văzut un fir de praf și am vrut sa-l miros!


-Auzi, dormi ?
-Nu,ii încălzeam plapuma lu‘ ma-ta!


-Tremuri de frig ?
-Nu,e un dans nou!


-Te-ai tuns ?
-Nu, îmi creste parul invers!


-Vai,te-ai vopsit ?
-A,nu,mi se schimba blana !


-Vorbești la telefon ?
-Nu,ascult ecranul !


-Tu ești asta din poza?
-A,nu,e Obama !


-Te-ai lovit rău?
-Nu,m-am lovit bine !


-Plângi?
-Nu,mi-e lene sa urinez pe partea cealaltă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu