"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Sot sotie


Stăteam alături de nevasta-mea la întâlnirea de 30 de ani de la terminarea liceului și ma tot uitam la o tipa bine, dar complet turta, ce-si legăna nostalgic intre doua degete paharul, singura la o masa de alături.
Nevasta-mea m-a întrebat: "O cunoști?"
"Sigur", am oftat, "e prima mea prietena din liceu. Am înțeles ca s-a apucat de băut imediat după ce ne-am despărțit, și de-atunci n-a mai fost treaza."
"Dumnezeule!" a spus nevasta-mea. "Cine s-ar fi gândit ca o persoana poate sărbători atâta timp?"...



Soția: Tu vorbeşti serios, glumeşti sau încerci să mă enervezi?
Soțul: Too many parameters …

Sotia: Dar salariul când îl iei?
Sotul: File în use. Try later.
Soția: Mă faci să mă întreb ... ce însemn eu pentru tine?
Soțul: Unknown Virus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu