"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




duminică, 26 iunie 2011

Break-up tips

O parte destul de dificilă a unei relaţii e atunci când vrei să o închei, dar datorită conştinţei, care de multe ori îţi răpeşte din bucuriile ulterioare ale unor decizii care implică bine pentru tine şi mai puţin bine pentru alţii, încerci să găseşti o modalitate mai...bună de a face asta. Ce mai tura vura, încerci să o faci într-un fel în care să scapi mai repede, fără a mai da ochii cu persoana respectivă.


De exemplu bărbaţii adesea spun "Te sun eu zilele astea!" şi telefonul nu mai sună. Asta e totuşi o modalitate destul de drăguţă. Poate fi şi mai rău!

În cazul femeilor e mai complicat. Noi, fiinţe mai sensibile cum suntem :)), ne e greu să îi lăsăm pe ei cu inima rănită, tocmai de aceea ne despărţim aşa amiabil, conferindu-le încrederea că le vom răspunde la telefon când deja ne-am făcut planuri să ne schimbăm numărul de telefon, anturajul sau locaţia :))

Anyway, e foarte dificil să te desparţi de cineva în ambele cazuri. Dar, cu toate efectele astea ale globalizării un lucru bun e faptul că suntem atât de interconectaţi încât pe cât de repede putem stabili relaţii prin intermediul internetului de exemplu, pe atât de repede le putem pune punct.

Există o modalitate excelentă acum de a te despărţi de cineva. E sigură. Ţi-o poţi permite şi cel mai bun lucru este că fostul/fosta nu are posibilitatea de a arunca cu lucruri în tine sau a riposta. Şi este la îndemâna oricui acum. E-mail-ul.

Te vei simţi într-adevăr mai bine ştiind că i-ai spus ce simţi cu adevărat din siguranţa tastaturii tale. Şi îi poţi şterge răspunsul fără ca măcar să-l citeşti. Ce poate fi mai nedureros, mai bun, mai curajos? Mai jos este un model de scrisoare de adio. O puteţi folosi data viitoare când veţi avea nevoie de aşa ceva. Enjoy!!! :D

Dragă (numele lui/ei),

Îmi pare rău să te anunţ că ai fost eliminat/ă din competiţia ce va urma pentru a deveni viitorul/toarea meu soţ/mea soţie.

După cum probabil ştii, competiţia a fost foarte strânsă anul acesta şi duzini de candidaţi/e foarte calificaţi/e ca şi tine au eşuat în a merge mai departe. Îţi voi păstra totuşi numele în dosar în caz că va apărea un loc liber. Pentru a putea avea succes în viitoarele tale escapade romantice, dă-mi voie să-ţi spun următoarele motive pentru care ai fost descalificat/ă din competiţie:

(Verificaţi ce se potriveşte)

___ Neputinţa de a te îndrepta spre portofel chiar şi într-o încercare simulată de a plăti consumaţia.

___ Cumpărarea prezervativelor en-gross indica faptul că esti un pic cam prea calificat/ă pentru această poziţie.

___ Ai picat testul celor 20 de întrebări: ţi-am pus 20 de întrebări despre tine până să mă întrebi mai mult de una despre mine.

___ Nu ţi-a păsat să te apleci şi să-mi descui uşa maşinii din interior după ce eu am deschis uşa din dreapta pentru tine.

___ Sânii tăi/mei sunt mai mari decat ai mei/tăi.

___ Înălţimea ta nu este proporţională cu greutatea ta. Dacă s-ar întâmpla, totuşi, să te înalţi cu 30-40 cm sau să mai dai jos pe alocuri, te rog să-mi trimiţi cererea ta de reaplicare.

___Berea nu este un aliment. Sau dacă totuşi o consideri un aliment ai putea să abordezi o dietă mai variată.

___ Comentariile tale repetate cum ar fi: “Dacă este aşa de mic se mai numeşte penis?”/"Dacă sunt cât nişte alune se mai numesc sâni?" au fost atât gratuite cât şi nesăbuite.

___Felul în care întorci capul după orice are două picioare, o fustă şi o pereche de sâni denotă faptul că eşti mult prea impresionabil.

___ Felul în care ai sărit entuziasmată pe tăblia barului şi ai dansat cu lesbienele demonstrează că eşti mult prea impresionabilă.

___ Nu sunt pentru tine; fixează-ţi standardele mai jos data viitoare.

Cu stimă, Numele tău (Opţional)

So...Much more easier this way, isn't it? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu