"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




sâmbătă, 15 septembrie 2012

Practiker

Nu stiu daca sunteti la curent cu reclamele pentru produsele de la Practiker, dar aberatii mai mari decat ce spun in spoturile lor n-am mai vazut! I-auziti ce spune soferul:



"Cu leafa pe 5 ore mi-am luat flexul asta". Iti permiti cica si cu venituri mici. Daca facem un simplu calcul, rezulta:
- Polizorul unghiular costa 75 lei
- 75 / 5= o leafa de 15 lei/ora
- 8 ore/zi x 21 de zile lucratoare x 15 lei/ora = 2520 salariu
Asta e venitul mic din reclama? Ca doar nu se raporta Dorel-soferul la salariul brut...

Pe langa sofer apare croitoreasa care cu ce castiga in 3 saptamani de croitorie isi schimba parchetul:


Nu putem face un calcul clar sa vedem cam cat castiga o croitoreasa, pentru ca eu una nu mi dau seama cam cati metri de parchet a avut de schimbat. Dar la cum arata "casuta" castiga destul de bine.
* Secretara - care in 6 zile castiga cat un balansoar (330 ron). Daca facem un calcul rapid se pare ca soferul castiga mai mult decat secretara. Daca lucreaza  6 zile pe saptamana si  castiga 330 ron, atunci 330 x 4 saptamani =  1320 ron. Se pare ca Dorel castiga mai mult decat secretara...

Ce m-a instigat cel mai tare a fost educatoarea. 



"Chiar daca cu banii stam cum stam...Dar chiar si asa cu banii pe 4 zile de munca mi-am luat cada noua."
Cada = 250 ron. 4 zile lucratoare echivaleaza cu 250 ron. Deci: 20 zile lucratoare / 4= 5 x 250 = 1250 ron

Cu parere de rau tin sa afirm ca suntem foarte "prostibili".Urmarind reclamele astea ai tendinta de a te considera parte a unei societati in care un salariat isi permite in fiecare saptamana ba sa-si ia un flex, ba un balansoar, ba mobila, ba cada.Ceea ce e exagerat. Salariul unei educatoare abia ii ajunge sa plateasca facturile ca sa nu mai vorbim de alte cheltuieli daca exista copii sau chirie. 

Acum vreo saptamana am vazut pe Realitatea Tv un studiu despre cat castiga un cersetor. Conform Realitatea Tv aproximativ 11 ron/ora. Cum de nu s-au gandit sa bage cei de la Practiker si un cersetor in spotul lor. Parca vad: "E greu sa stai cu mana intinsa in strada, dar nu ma plang. Cu banii castigati intr-o saptamana mi-am luat un pat. Deh, e important sa ai unde sa te relaxezi dupa o zi grea de munca!".
11 ron/ora x 8 ore sa zicem (cu toate ca ei lucreaza peste program :)) ) = 88 ron/zi x 30 zile= 2640 ron. Eheee...ce bine o duc unii!!!! Isi permit cu venituri mici de la Practiker.
Romanii simt mila fata de cei cu mana intinsa dar nu le dau mai mult decat sume intre 1 si 10 lei. Expertul concludea: romanii sunt inzestrati cu un spirit indreptat spre milostenie, evlavie, intrajutorarea celor neajutorati.
Evlaviaza-i, Doamne, cu minte! Sa nu mai creada toate balariile de reclame sa se lase prostiti.
Si mie mi-e mila de altii, dar de mine mi se rupe sufletul!!!!

O zi excelenta!!!

2 comentarii:

  1. Mereu gasesti ceva de facut este sloganul Hornbach. Marca Inregistrata !
    http://www.listamarci.ro/marca-hornbach-mereu-gasesti-cate-ceva-de-facut!-153749.htm

    Dar soferul nu cred ca stie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca stiu nici cei de la Practiker :))

    RăspundețiȘtergere