"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




joi, 27 septembrie 2012

Cap de covrig

Întotdeauna m-am considerat destul de deschisă la minte încât să accept sau să tolerez opţiunile unor oameni, opţiuni care sunt diferite de ale mele. Astfel tolerez moda celor cu pantalonii până la jumătatea feselor, a punkerilor, a rockerilor, etc.etc. Oamenii sunt liberi să adopte orice fel de înfăţişare atât timp cât îi face pe ei înşişi să se simtă bine în pielea lor. Asta consider eu.

Dar nu i-am înţeles niciodată pe cei care-şi fac tăieturi cu lama sau piercing-uri te miri unde. Şi eu am avut piercing, dar de la a-ţi face unul în sprânceană la a-ţi face unul în cap la propriu e cam mult. N-am nici o problemă cu astfel de oameni dar mi se pare că exagerează un pic. Cum să te mai simţi bine în pielea ta când tu îţi faci rău pentru aparenţe sau publicitate de moment.

Mai nou cea mai mare tâmpenie din lume - japonezii au introdus în moda asta a modificării/îmbogăţirii corpului prin injectarea de soluţie salina în cap, ceea ce a luat numele de "cap de covrig". Eu una zic că cine e în stare de aşa ceva e un cap de covrig şi la propriu şi la figurat!

Ce fac ei mai nou? Îşi injectează timp de 2 ore soluţie salină în frunte pentru a se crea o umflătură pe care o apasă apoi cu degetul în mijloc ca să creeze magnificele "capete de covrig". Se pare că această "modă" a fost creată de Ryoichi KEROPPY Maeda - un fotograf şi jurnalist japonez implicat în modificarea corpului, lansată în 2007 la Tokyo. 



Erau trei tineri în ştirea de la Tv cu aşa ceva, unul tocmai începuse procedura. Spunea că doare să-ţi bagi acul în frunte şi să aştepţi două ore dar aşteptarea e pe măsură. Pe măsura covrigului poate :)) Să aştepţi două ore ca să ţi se facă o umflătură în frunte pe care să mai şi apeşi ca să fie estetică probabil. 



Keroppy ăsta zice că japonezii au fost sceptici dar acum tinerii merg la petreceri şi în cluburi mândri de capetele chiflă sau eventual de covrig. Vedeţi, e diferit. Unii se duc în club cu capul chiflă, alţii covrig. Deja s-a produs separarea socială :)) 

Nu cred că o să înţeleg vreodată moda asta în mod special. În rest pot să înţeleg într-o oarecare măsură mai tot, dar cu naiba să fie la modă sa mergi cu capul umflat? Eu ţin minte că am dat cu capul în birou acum vreo două săptămânii şi trei zile am stat cu fondul de ten şi bretonul peste. Să mai dai bani şi să ţi-l umfli. Pfff.... Vulcanizare pentru capete!Şi toate ca să arăţi aşa:

Mie mi se pare că tinerii ăştia cu capul aşa au tot atâta minte cât gaura din covrig! Şi eu am stat cu fondul de ten să nu mi se vadă cucuiul  tot de aparenţe recunosc. Toţi tinem la aparenţe şi tindem să ne integrăm în societate, în categorii,dar să vrei cu disperare să fii "altfel" astfel încât să recurgi la nişte practici aberante din lipsă de altceva mi se pare fabulos de penibil!
E bine să fii deschis la minte, dar nu fii prea deschis că s-ar putea să-ţi cadă creierul!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu