"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




marți, 18 septembrie 2012

Perle culese de la Academia Trupelor de Uscat - SIBIU 1992-1996


*Sa nu mai prind picior de student cu mainile in buzunare ! 


*O mana criminala a dat cu piciorul in chiuveta. 


*Dati-mi o bara metalica din lemn! 


*Ce te uiti asa la mine ca la un bou ? Ce, ori nu-i asa ? 


*Am sa va tin cu ochii in soare pana la 12 noaptea. 


*Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor ori mori ori ramai prost. Eu am cazut de 3 ori. 


*Fa-mi o lista cu el. 


*Cand plecati acasa sa nu uitati vreo bricheta aprinsa in dulapuri. 


*Sa nu va dati jos din mersul trenurilor. 


*Va doare mana sa bateti 3 pasi de defilare ? 


*Impartiti suprafata in 3 jumatati egale. 


*Lipeste calcaiele pe langa corp ... 


*Jumatate din batalion stia ca e adunare numai tu nu!


*Bai rahatilor, daca vin la voi va mananc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu