"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




duminică, 30 septembrie 2012

Ras de duminica

Ion statea pe prispa casei si fuma. Trece Gheorghe pe strada si il striga:
- Ioaneeeee!!!!! Hai sa bem un rachiu la crasma!
Ion: Nu vin, ma!
- Hai ma Ioane! Sau ti-e frica de nevasta?
- Auzi ma Gheo, nici la lup nu-i e frica de caine, da nu-i place cum latra.
***
El: Nu trezi animalul din mine!
Ea: Nu mi-e frica de magari!
***
La un magazin de animale un tip vrea sa cumpere un papagal.
-Cat e papagalul asta?
- 50 de euro.
-Da de ce e atat de scump?
- Pai daca tragi de piciorul drept vorbeste engleza.
- Si celalalt?
- La fel.
- De ce?
- Pe-asta daca il tragi de piciorul stang vorbeste franceza.
-Si asta de-aici din fata?
- 100 de euro.
- Pfff...da ce face asta?
- Daca-l tragi de piciorul drept vorbeste franceza, daca-l tragi de stangul vorbeste engleza.
-Si daca-l tragi de amandoua?
La care papagalul raspunde:
- Cad ma prostule!
***
Motto-ul unor tipuri de femei: Daca tatal tau nu este milionar, nu ai nici o vina.Dar daca nici socrul tau nu e milionar, nu ai nici o scuza!
***
Secretul unei casnicii moderne reusite: curata istoria browser-ului si nu seta sa retina parolele!
***
Pesimistul: Femeile din barul asta sunt toate niste stricate...
Optimistul: Asa speeer!!
***
- Tati,tati, ce e aia claustrofobie?
- Fiule, claustrofobia e teama de spatiile inchise. De exemplu, merg la magazinul de bautura de pe colt si mi-e teama sa nu fie inchis!
***
Ion alearga la vecinul Costel.
- Costeleee, da-mi o galeata cu apa repede, repede!
Ii da Costel apa.Peste 10 minute iar vine.
-Mai da-mi ma o galeata, repede, repede!
Costel mirat intreaba: 
- Mai Ioane, da tu nu ai fantana in curte?
- Ba da,ma!Da a cazut soacra-mea in ea si nu-i ajunge apa decat pana la nas!
***
Un american,un ungur si un roman intr-un compartiment de tren. 
Americanul ia o sticla de wisky, bea un pahar si o arunca pe geam:
- Sunt destule la mine in tara!
 Ungurul ia o sticla de vin, bea un pahar si arunca sticla pe geam:
- Sunt destule la mine in tara!
Romanul scoate tuica, bea din ea, se ridica, il ia pe ungur si il arunca pe geam:
- Sunt destui la mine in tara!
***
O femeie a dat in judecata spitalul in care fusese sotul sau internat deoarece in urma tratamentului la care a fost supus, si-a pierdut complet interesul pentru sex.
- Tot ce-am facut a fost sa-i corectam vederea, raspunde doctorul.
***
Sotia merge la Politie ca sa-si dea sotul disparut.
-Ce mesaj sa transmitem ca sa-l gasim sau daca-l gasim?
-Spuneti-i ca mama nu mai vine la noi, s-a razgandit!
***
-Cum pastrati armonia conjugala?
- Prin reciprocitate.
-Adica?
-Cand sotia e nervoasa, eu tac.Si invers:eu tac cand sotia e nervoasa.
***
- I-am cumparat sotiei mele de ziua ei un lant.
- Bine-ai facut prietene.Si eu abia o mai tin pe-a mea!
***
O tanara se duce la spovedit:
-Iarta-ma parinte, sunt o pacatoasa!
-De ce spui asta fiica mea?
- Aseara am fost cu Ionica la discoteca.
-Si?
-Si am inceput sa dansam si ne am cam infierbantat.
-Si?Si?
- Si am iesit afara si am inceput sa ne sarutam...
-Si?
-Si l-am invitat pe Ionica la mine acasa.
-Si?Si?
-Si ne-am dezbracat la pielea goala...
-Hai,hai, spunee!
-Si ne  am urcat in pat...
-Siiiiiii?
-Si...a intrat mama!
-Fi-ti-ar mata dracu!
***
Parintii lui Bula se hotarasc sa mai faca un copil dar fiindca nu stiau cum sa scape de Bula ii dau o felie de paine unsa cu untura si 5 lei si il trimit de-acasa. Dar Bula se ascunde in pod si ii urmareste.
Dupa ce isi termina treaba, parintii incep sa discute.
-Cum o sa-l crestem pe copilul care o sa vina?
- Ei, ne va ajuta Cel de Sus!!
La care Bula raspunde: 
- Eu?Cu o felie de untura si 5 lei?
***
Fereste-te sa stai in fata taurului, in spatele calului si in orice parte a prostului!
***
O tanara catre amantul ei mai in varsta dar cu bani:
-Exista doua locuri in care mi-ar placea sa fiu sarutata!
-Daa?Unde?
- Acapulco si Miami.
***
Doi batranei pe o banca in parc. Trece o domnisoara cu niste sani usor de remarcat.
- Iti place?
- Mmm...nu prea.
Mai trece una cu un posterior interesant.
- Da asta?Iti place?
- Mmm...nici asta nu prea imi place.
A treia oara trece una dotata din toate punctele de vedere. Asta din nou se stramba.Celalalt infuriat ii zice:
-Ma da ce dracu tie nu-ti place niciuna?
Asta raspunde sec:
- Pai ma, daca nu pot sa le fac nimic....macar sa fiu dracu exigent!
***
Doi politisti cu radarul stateau ascunsi de soferi, cand vad venind tare un X6.
-Ba, da ce tare vine asta!zise asa mai batran.
-Cu cat vine?intreaba ala mai tanar.
- Cam cu 200 de euro.
***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu