"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




sâmbătă, 29 septembrie 2012

Bancuri de cuplu

Ion si Maria isi cumpara masina. In prima zi se urca la volan Maria si intra cu masina intr-un stalp. 
- Esti o proasta, tipa Ion! Numai prostii faci!
Maria replica: 
- Lasa, ca si tu ai spart ieri borcanul cu zacusca!
*****
Vorbesc doi prieteni:
- Bai, sunt socat! Sotia mea vrea sa faca sex in trei!
- Esti  nebun! Gandeste-te si tu: senzatii noi, va reimprospatati relatia, e tare. Priveste din alt punct de vedere. Care e problema ta?
- Pai problema mea e ca eu nu sunt pe lista!
*****
El: Daca ma superi te desfigurez!
Ea: Ai fi in stare sa ma lovesti?
El: Nu.Da sunt in stare sa-ti arunc toate fardurile!
*****
Ora 5 dimineata. Un tip bine imbracat intra intr-o florarie non-stop.
- Va rog sa-mi dati si mie un buchet de flori...mai frumoase.
Dupa un moment de gandire completeaza:
- ...si mai moi, daca se poate.
*****
El trimis sa cumpere paine se intoarce 3 ore mai tarziu:
- Iubita mea, te rog sa ma ierti dar a batut vantul atat de tare incat m-a catapultat in carciuma!
*****
-Casatoreste-te cu mine!
- Ma crezi proasta?
-Altfel nu te-as mai fi intrebat!
*****
Un tanar cumpara un inel de logodna.
-Va rog sa scrieti pe el "De la Ion pentru Maria".
- Va sfatuiesc sa scrieti decat "De la Ion". Nu se stie niciodata...
*****
Un sot si o sotie se inselau reciproc in acelasi hotel. Se nimereste sa se intalneasca la plecare pe hol.Cand se vad, femeia ii striga barbatului:
- Aha! In sfarsit te-am prins! Si de data asta mi-am adus si un martor!
*****
Sotul si sotia in bucatarie.Sotul plictisit.
Ea:Ti-e foame?
El: Ti-e foame?
Ea: Ma copiezi?
El: Ma copiezi?
Ea:Te iubesc.
El: Da, mi-e foame.
*****
Doua prietene stau de vorba.
-Am observat ca dupa ce m-am casatorit i-am devenit sotului mai de pret.
-Adica?
-Pai inainte barbatu-mio imi zicea "puisor", acum imi zice "vaca".Nu-i asa ca sunt mai scumpa?
*****
El si ea.Ea pitipoanca, el nervos.
Ea uitandu-se in oglinda: Iubitule, nu-i asa ca seman cu o vedeta de la Hollywood?
El: Ba da. Cu iapa lui Zorro.
*****
Ca in fiecare seara , plecat la bere cu baietii, un barbat se intoarce acasa beat. Nevasta exasperata il ia la bataie. Barbatul se ascunde sub pat.
- Iesi de-acolo ca n-am terminat!
- Nu ies!
- Iesi de-acolo am zis!!
Barbatul nervos striga:
-Auzi, da cine e barbatul in casa asta? Daca am zis ca nu ies,nu ies!
*****
-Prietena mea s-a imbatat aseara de nu mai stia de ea.
-De unde ti ai dat seama?
- Mi-am dat seama cand am primit mesaj de la ea: "Suna-ma ca nu mi gasesc telefonul."
*****
Ea catre el in fata altarului: 
-Promit sa nu te contrazic niciodata daca si tu esti de acord cu mine!
*****
El si ea se cearta:
- Esti un ratat.Nu stiu de ce te-am luat de barbat.Nu ai realizat nimic toata viata!
- Cum nu?Nu ti-am facut 3 copii frumosi?
- Ehee, daca stateam cu baza in tine nu ii aveam nici pe-astia!
*****
La gradina zoologica:
- Acesta este un sarpe gigantic, un boa care desi nu este veninos este cunoscut pentru forta sa impresionanta. In stransoarea lui poate sufoca si un bou, spuse ghidul.
Imediat se auzi o voce din multime:
- Andrei,iubitule, nu te apropia prea mult de cusca!
*****

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu