"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




duminică, 1 aprilie 2012

Tablouri cu animale de la Zoo

În săptămâna dedicată animalelor m-am gândit să facem puţin pe artiştii şi să realizăm nişte tablouri gen 3D cu acestea.
Astfel am ales şabloanele câtorva animale - urs brun, urs polar, tigru, iepure, leu, crocodil, maimuţă, peşte, papagal şi păun.





Şabloanele au fost printate pe hârtie albă groasă. Pentru fiecare animal în parte am ales materiale specifice blănii/pielii aşa cum arată în realitate. Astfel, pentru:
- ursul polar şi iepure am ales vată;
- ursul brun şi maimuţă am ales imitaţie de blană de culoare neagră şi maro pe care am tăiat-o de pe niste căciuli de blană mai vechi (mda, ştiu! Mama a avut ceva de comentat dar sincer altă idee nu mi-a venit :P);
- leu şi tigru am ales imitaţie de blană de culoare galben tăiată de pe nişte bile textile găsite în librărie;
- pentru crocodil am folosit pietricele decorative mărunte verzi;
- pentru peşti am folosit plastic lucios de culoare roz, roşu şi albastru decupat sub forme diverse, paiete şi sclipici de culoare galbenă;
- iar pentru papagali şi păuni am folosit pene colorate cumpărate de la Omfal :)
Deasemenea pentru toate animalele am folosit ochişori din plastic cumpărati tot de la Omfal (24 buc într-o pungă).

Ce a ieşit? Uitaţi!







Sper că v-au plăcut! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu