"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




marți, 3 mai 2011

Before and after Osama

2 mai 2011 - Ştirea zilei :"Bin Laden is death, Obama says". 3 mai - deja simt că trăiesc într-o lume mai sigură! Şi în acelaşi stil ironico-sarcastic aş putea asocia şi versurile unei melodii în vogă azi, şi anume :"Johnny la gente esta muy loca!" urmat de "What the f***!?!".

Before Osama trăiam într-o lume atât de nesigură încât şi Strategia de securitate a României prevedea faptul că suntem sub ameninţarea clară a terorismului. Dar să facem excepţie de "copy-paste"-ul primitiv de care oficialităţile noastre dau dovadă, şi să "credem şi nu cercetăm" faptul că am fi mai afectaţi de terorism noi ca români decât de sărăcie, analfabetism, inflaţie, şomaj şi altele. Ca nişte căteluşi ascultători ce suntem ne-am afiliat războiului iregular - că deh, doar trebuie să scăpăm lumea de rău! - şi am luptat împotriva terorismului. N-a mai contat că s-au cheltuit bani îmi permit să spun aiurea, că s-au pierdut vieţi pentru un scop aberant şi că a durat aproape 10 ani, ci important este că putem să vorbim despre lumea After Osama.

Before Osama recent am asistat cu melancolie şi regrete (eu una!) la lecţia monarhică dată de Marea Britanie prin nunta regală a prinţului William. No comment! Ce poţi să mai spui despre un astfel de eveniment? Nu sunt fană a Marii Britanii, a englezilor nici atât dar o lecţie de civilizaţie, educaţie, eleganţă, etc.etc. nu numai a Casei Regale ci şi a poporului nu poţi să nu o apreciezi. Thumbs up pentru asta!






Aberantă a fost presa română care şi-a permis idioţenia de a compara nunta regală şi modul de afirmare al englezilor cu modul de afirmare al românilor duşi la biserici pentru a lua apă sfinţită. Cum să compari aşa ceva? E ca şi cum ai compara-o pe Oana Zăvoranu (că tot e în vogă) cu Lady Di. Aberant! Compari un popor care cum ar zice Paler e în stare să frigă mititei pe orice Golgotă cu un popor monarhic care ţine de tradiţie, cutumă şi imagine. Ar fi de râs dacă n-ar fi de plâns!



Poftim! Cum se prezintă una şi cum e cealaltă!?

Să mai adăugăm şi faptul că am sărbătorit 1 mai în stil românesc? Gen "Frigeţi, batalioane române cârnaţii! " cum zice Academia Caţavencu. Foarte bine zis! Ziua Internaţională a Muncii nu putea fi sărbătorită altfel decât cu mici şi bere. Altfel n-am mai trăi în România şi n-am mai avea cu ce ne ocupa timpul. Anul acesta însă s-a afişat austeriate totală, serbările câmpeneşti la care partidele ofereau mici şi bere votanţilor s-au transformat cică în acţiuni de ecologizare. Mda! Degeaba dacă eu strâng şi "fratemeleu" îşi lasă urma ca Hansel şi Gretel. Educaţie fraţilor asta lipseşte!




După ce-am asistat la nunta regală, după ce l-am văzut pe Papa Ioan Paul al II-lea beatificat şi ne-am petrecum în ritmuri şi acţiuni orientale 1 mai muncitoresc era şi timpul să scăpăm odată şi de Il Capo di Tutti Capi ca lumea să fie mai frumoasă. Bine că i-au lăsat americanii pe englezi să se bucure de nuntă şi pe noi să petrecem de 1 mai şi abia apoi au luat cu asalt ascunzătoarea lui Osama din Pakistan. "Justice has been done!" No shit?Really?


Nu sunt anti-americană. Doamne fereşte! Trăim în epoca globalizării şi lumea aia unipolară în care nu-mi pot permite să gândesc ca Putin, dar totuşi...Porumbul nu se poate aştepta la dreptate când judecătorii sunt găini! Mai potrivit de-atât nu cred că se poate. Un război atât de lung şi costisitor şi care a făcut peste zeci de mii de victime civile (CIVILE fraţilor, oameni care n-aveau treabă cu americanii sau terorismul, care aveau copii de crescut, oameni obişnuiţi) şi a implicat acţiuni dramatice nu ar trebui considerat crimă împotriva umanităţii?




Dar important e că totul trebuie şters cu buretele because justice has been done şi lumea poate deveni un loc mai bun acum. Trebuie să aplaudăm serviciile de intelligence americane care au reuşit să lichideze prin license to kill no.1 din topul Most Wanted Fugitives. Good job Navy Seals! E bine că l-au aruncat şi în ocean! Nu degeaba se numesc servicii de intelligence.


Acţiunea bineînţeles e preamărită şi supraevaluată de americani, pe străzi, la Tv şi în presă. Stai să vedeţi când or începe musulmanii precum Alexandru Lăpuşneanul gen "De mă voi scula pre mulţi am să popesc şi eu"...




Cum v-am zis deja simt că e o lume mai bună, mai ales că deja în judeţul Olt va fi amplasat scutul antirachetă (=400 milioane de dolari). Securitate sporită a României era un titlu la Tv. "Băsescu: România se află la cel mai înalt nivel de securitate din istoria ei" :)) Dacă stai să gândeşti ce ţi se oferă şi în media şi în presă te prăpădeşti de râs! Cel mai înalt nivel de securitate auzi!


Majoritatea românilor - 52% - consideră că România are nevoie de protecţia scutului antirachetă; în acelaşi timp, 43% consideră că România nu avea nevoie de această protecţie, în timp ce restul de 5% sunt nehotărâţi sau nu oferă un răspuns. Locuitorii din mediul rural sunt mai convinşi de necesitatea acestei protecţii decât cei din mediul urban - 54,5% vs. 49,6%.

Din nou :)) Prietene, locuitorii din mediul rural aka ţaranii români ştiu ce e ăla scut antirachetă şi pentru ce serveşte de îl consideră necesar? "Johnny, la gente esta muy loca!". Noi nu suntem în stare să ne analizăm şi administrăm problemele interne şi deja gândim în plan geopolitic mondial. Mi-a plăcut ce-am auzit pe fostul post Tv al pluriarestatului SOV cum că locuitorii din localitatea
Deveselu abia aşteaptă americanii. Asta mi-a adus aminte de un film românesc foarte bun după părerea mea "California Dreamin' " unde americanii erau aşteptaţi ca Iisus pe Pământ să mântuiască locul. Dar să revenim la realitate că nu există aşa ceva, iar locuitorii din Deveselu probabil o să-i aştepte cu flori în gară la propriu pe americani, mai ales că ne asigură cel mai înalt nivel de securitate, desigur!


Se pare că despre orice am încerca să vorbim americanii îşi bagă coadă, deci cum să-ţi poţi permite să fii anti-american? Ce e de importanţă majoră After Osama e felul în care vor reacţiona adepţii acestuia, şi evenimentele din zilele următoare.
Cu toate astea nu pot să nu fiu sceptică la veridicitatea informaţiilor, imi permit să nu-l cred pe Obama pentru că din păcate nu sunt nativă from somewhere over the rainbow şi nu exclam what a wonderful world!.

Se prea poate...

Totuşi se pare că pentru mulţi Obama este Supermanul lumii actuale...

A sfâşiat capul răutăţii şi a făcut lumea un loc mai bun! HA!




Cu toate că şi aşa parcă-parcă...

Cu o curiozitate acerbă la evoluţiile scenei internaţionale vă transmit să fiţi mai voioşi, mai liniştiţi pentru că Osama Bin Laden e mort iar România tocmai dispune de cel mai înalt nivel de securitate, aşa că români poate să vă fie foame, frig, să n-aveţi bani de facturi dar toate astea într-o Românie cu cel mai înalt nivel de securitate din istoria ei păzit, gândit şi strunit de fraţii şi stăpânii noştri: the Americans!

P.S. "Fuck USA, Fuck NATO, Fuck Bill Clinton şi p'ăia de la Bucureşti. Asta e gara mea! Check point! You need custom papers; n-aveţi, nu treceţi!" - replică dată de Răzvan Vasilescu în rolul şefului de gară Doiaru (primul loc într-un sondaj online despre cele mai tari replici din filmele româneşti post-decembriste) în California Dreamin'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu