"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




joi, 26 mai 2011

Umor legal Part XI: Testul elevului supradotat

Cei mici pot de multe ori să ne dea adevărate lecţii de viaţă şi comportament. Lumea văzută prin ochii unui copil e de multe ori mult mai frumoasă, iar ei tind să simplifice foarte mult lucrurile pe care noi le vedem atât de complicate. Enjoy!

"Micul Thomas, cel mai bun elev din clasă o întreabă pe învăţătoare dacă poate să-i vorbească după ore. Ea acceptă.
- Ce vrei să-mi zici, Thomas?
- Cred că sunt prea inteligent ca să rămân în clasa asta. Mă plictisesc! Aş vrea să trec direct la liceu.
Directorul şcolii este informat şi îl întreabă pe Thomas dacă vrea să treacă nişte teste.
Thomas acceptă fără să ezite şi testarea începe.
- Să vedem Thomas: 3x4?
- 12.
- Şi 6x6?
- 36, domnule director.
- Capitala Japoniei?
- Tokio!
Testul continuă încă o jumătate de oră. Thomas nu face nici o greşeală!
La sfârşitul testului, directorul este mulţumit, dar profesoară întreabă dacă poate să-i pună şi ea câteva întrebări. Amândoi acceptă.
Profa începe:
- Thomas, vaca are 4 şi eu am 2, ce sunt?
- Picioarele, doamnă.
- Corect, ce găsim în pantalonii tăi şi nu găsim în ai mei?
Directorul se miră de întrebare...
- Buzunare, doamnă.
- Bine Thomas! Unde au femeile părul cel mai creţ?
Directorul se pregăteşte să intervină chiar când Thomas răspunde:
- În Africa , doamnă! răspunde copilul fără să ezite.
- Ce este moale dar cu mâinile unei femei devine tare?
Directorul deschide ochii mari dar înainte să vorbească, Thomas răspunde:
- Oja pentru unghii, doamnă.
- Ce au femeile şi bărbaţii în mijlocul picioarelor?
- Genunchii, doamnă!
- Bine, şi ce are o femeie măritată mai larg decât una nemăritată?
Directorului nu-i vine să creadă ce aude.

- Patul, doamnă!
- Care parte a corpului meu este des cea mai umedă?
- Limba dumneavoastră, doamnă!
- Ce cuvânt care începe cu litera C... înseamnă ceva care poate să fie umed sau sec şi pe care bărbaţii le place să-l privească?
- Cerul! spune Thomas.
Directorul răsuflă uşurat, transpirat şi decide să oprească testul şi spune:
- Nu o să te trimit la liceu, o să te trimit direct la Universitate! Chiar şi eu aş fi picat acest test..."

Morala: Cu cât înaintăm în vârstă, cu atât devenim mai perverşi!

P.S.

"Să fii copil e lucru serios

Nimic pe lume nu e mai frumos!

Poţi să zâmbeşti şi să ai noroc,

Când eşti copil viaţa-i un joc! "

Un comentariu:

  1. Ciudat. asta am primit si eu mai devreme :)))
    Plus inca vreo 50 de aberatii pe langa :))
    Dar bancul e bun !

    RăspundețiȘtergere