"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




joi, 22 decembrie 2011

Probleme ale sexelor

Ce gândeşte el:
“Bine că mi-au făcut semnalizarea, că mă oprea poliţia şi-mi lua talonul. Zicea că mi-a strâns şi frânele, plăcuţele sunt noi, cu frâna nu mai am probleme anu’ ăsta. Cutia e rezolvată, mi-a ridicat masca, nu mai are joc deloc pe spate. Mai tre’ să-i dau două milioane, să-mi schimbe cauciucurile pe faţă, că n-are rost să-i reglez unghiul până nu schimb cauciucurile. După ce le fac şi p-astea, nu mai bag nici un ban în ea”.

Ce gândeşte ea, în timpul ăsta:
“Nu scoate o vorbă. Cred că e nefericit cu mine. Oare relaţia noastră chiar merge sau mă amăgesc singură? O să ne luăm? O să avem copii? De copii nu zice nimic, de câte ori aduc vorba ori nu răspunde, ori schimbă repede subiectul. Până la un punct l-am înţeles, dar mai departe…”.

Ce gândeste el în continuare:
“Bine-ar fi să rămână Mihăiţă Pleşan la Craiova, că altfel nu ştiu cum scăpam de retrogradare. A venit şi Papi, deci e bine. Numa’ să nu se-apuce iar de trântit meciuri. Oricum, suntem subţiri, în loc să-l aducă înapoi pe Gane l-au adus pe petarda aia de la Dinamo. Nici Rada n-a mai venit.
Timişoara şi-a făcut trupa, la Oţelul bagă indianu’ bani, am rămas noi, Iaşiu’ şi Braşovu’ ciuca bătăilor. Poate, totuşi, cade Bacău’ şi scăpăm!”.

Ce gândeşte ea, în timpul ăsta:
“E încruntat, nimic nu-i place. Oare sunt prea grasă? Tot îmi zice să mă duc la sală. O să mă duc! Da’ când să mai am timp şi de sală? Am văzut eu cum i se scurg ochii după toate scobitorile, toate proastele. Dacă mă iubeşte, să mă ia aşa cum sunt. Ce, eu i-am zis ceva că are burtă? El de ce nu merge la sală, că are timp mai mult ca mine?”.

Ce gândeşte el mai departe:
“I-am făcut ca la balamuc. Mare bulan am avut, eu cu careu, să-l prind pe fraierul ăla de Andrei cu full de aşi. Credea că merg la cacealma şi-a cerut ca bou’. Îl duc odată cu maşina acasă şi-i arăt: “Bă, vezi cauciucul ăla de pe dreapta? Mi l-a dat un fraier care avea full de aşi”.

Ce gândeşte ea:
“E clar că aşa nu mai poate continuă. Trebuie să dăm cărţile pe faţă.”

A doua zi dimineaţa. El: “Ce faci, iubito?”
Ea, seacă: “Bine.”
El: “Ai ceva?”.
Ea: “N-am nimic”.
El: “Ba ai”.
Ea: “Da, am. Relaţia noastră nu merge.”
El rămâne perplex.
Ea, în gândul ei: “Deci, aveam dreptate!”

P.S. Dragostea e complicată !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu