"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




marți, 19 octombrie 2010

Cui îi pasă?

Printre nenumăratele probleme zilnice, stres şi altele mai arunc o privire la cutiuţele astea de informatizare şi anume televizorul şi calculatorul. Ce am văzut azi m-a şocat...De uimire şi faptul că am rămas fără cuvinte am trecut la revoltă.
Cei care ne consideră pe noi toţi românii, ţigani şi hoţi şi violatori se consideră eroi dacă reuşesc să mai decimeze din noi.
Poate nu ştiţi despre ce e vorba. Ei, este vorba despre povestea unei femei de 32 de ani, de meserie asistent medical, pe nume Maricica Hăhăianu, plecată ca mulţi alţi români în Italia la muncă. Pe 8 octombrie, într-o staţie de metrou din Roma, Maricica are o discuţie cu un tânăr italian de 20 de ani care degenerează în violenţă când acesta îi dă un pumn femeii. Aceasta cade şi se loveşte cu capul de beton. După incident tânărul îşi ia lucrurile de pe jos şi pleacă, fără niciun stres.



http://www.youtube.com/watch?v=Ww4KuALnvmw

Revoltător e că trece multă lume pe lângă femeia care zace la pământ, fără să arunce măcar o privire. Cum naiba să treci pe lângă un om care zace la pământ? Cum? Serios, nu sunt eu bunul samaritean dar măcar conştiinţă am. La urma urmei suntem oameni, nu animale. Dar parcă nu mai sunt aşa sigură de asta...
După momente bune se adună până la urmă lume în jurul victimei, ca la piaţă cum se zice. La spital femeia este internată cu traume cerebrale urmând ca în câteva zile să i se constate şi decesul.
Vorbind pe româneşte, ăla dacă e italian şi ea dacă era româncă ăla e mai breaz? Care e faza? Nu suntem tot oameni? Cică a mai avut şi antecedente penale la 20 de ani şi se apăra presupunând că ar fi înarmată. Doamneee, în ce lume trăim!
Se pare că toţi suntem într-o stare aşa de nepăsare, se poartă a fi cu ochii larg închişi.
Nu vreau să fiu subiectivă dar nu mă pot abţine când văd oameni nenorociţi. Cum să aplauzi un criminal? Cum să-l aplaude pe nenorocitul ăla că a omorât o femeie? Idioţii aia - mulţi de altfel, care s-au strâns acolo să-l susţină cică, nu se gândesc că poate ar fi putut să fie ei în locul femeii, că poate puteau să fie mamele lor şi ăla putea să fie italian, spaniol, englez sau alte naţii inclusiv român dar cu un caracter la fel?

Mi s-a mai spus mie că italienii sunt proşti dar nu am vrut să cred, încercând să le cunosc cultura, chiar şi limba, de-aia am şi învăţat-o.
Nu am nimic cu poporul la nivel de cultură, tradiţie şi altele dar sunt nişte oameni încuiaţi ăia dintre ei care duc naţionalismul la cote exagerate. Nu există stereotipuri de-astea românii sunt violatori sau italienii sunt criminali. Suntem toţi oameni, trebuie să plecăm de la premisa asta, iar un om care omoară un altul exceptând cazurile de legitimă apărare, se numeşte clar criminal, în toate dicţionarele.
În genul lui Pink "This used to be a fun house but now it's full of evil clowns" tind să cred că lumea a luat-o razna de tot. Egoismul este exacerbat, fiecare ne-am ridicat câte un steag deasupra capului pe care scrie mare "EU" şi atât. Şi văd că am început să călcăm pe cadavre, LA PROPRIU!
Lucrurile astea parcă mă fac să-mi doresc să aibă dreptate cei cu presupunerile pentru 2012...Trist...Şi ce e mai grav e că ar trebui ca fiecare dintre noi ar putea să fi fost în locul ei, nu neapărat în Italia ci şi aici în România, şi la fel ar trece lumea pe lângă tine...
"Pentru a schimba lumea, schimbă-te mai întâi pe tine" spunea o minte luminată, aşa că spre binele omenirii mai aruncaţi o privire şi la cei de pe lângă voi şi mai ales la cei căzuţi în faţa voastră.
Din nou cu părere de rău închei această postare, realizând că şi anterioara a fost scrisă tot despre o persoană plecată dintre noi. Sper să nu mai am astfel de subiecte.

Condoleanţe familiei!
R.I.P. Maricica Hăhăianu

4 comentarii:

  1. Groaznic! Traim intr-o lume nebuna de tot! Aceasta ura pe care o dezvolta italienii fata de romani va dura mult si bine...din pacate nu este nici din vina noastra, nici din vina italienilor...platim pentru faptele altora...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici din punctul meu de vedere...nu mai conteaza nationalitatea! Ala e un mare nenorocit....si a dovedit-o lovind o femeie in fata! Iar legat de interesul "oamenilor"...s-a dovedit ca oamenii astia in loc sa evolueze, unii dintre ei deja sunt mult inferiori animalelor!..Condoleante familiei..... Numai bine celorlalti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Italienii sunt niste dobitoci, niste cretini.
    Asa au fost tot timpul.
    Nu vreau sa folosesc cuvinte prea dure pe blogul tau , dar imi mentin parerea mea si am sa folosesc ceva ce ii defineste : Ma pis pe ei de cutitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu vreau sa folosesc cuvinte foarte dure cu toate ca ma tenta cu desavarsire. Au demonstrat ca sunt niste oameni incuiati, exact cum zicea cineva mai sus "mult inferiori animalelor". Din nefericire traim intr-o lume de cretini...

    RăspundețiȘtergere