"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




vineri, 9 iulie 2010

De-acum înainte...

9 iulie 2010 - ultima zi în care promoţia 2010 Relaţii Internaţionale şi Studii Europene mai păşeşte în clasele clădirii Facultăţii de Drept din Sibiu, ultima zi în care mai simţim că suntem parte a acestui sistem...Doar sistem - ma abţin să-l caracterizez!Ultima zi în care suntem numiţi studenţi şi putem aspira către titlul de analist politic, expert în ştiinţe politice şi domeniile anexe. Wow!
Au fost 3 ani care mai mult sau mai puţin ne-au deschis orizonturile, au fost 3 ani în care s-au legat prietenii, în care am cunoscut fel de fel de oameni, 3 ani în care am trăit studenţia. Au fost 3 ani ani în care am evoluat enorm, 3 ani în care ne-am dat seama că lumea nu e ca în cărţile de poveşti cu finaluri fericite, că lumea e plină de oameni care îşi urmăresc propriile interese, oameni egoişti şi lipsiţi chiar de coloană vertebrală. M-am convins de asta chiar acum la sfărşitul celor 3 ani - cei care mi-au fost alături ştiu despre ce e vorba. Şi cu toate astea, sunt mândră de noi, de ceea ce am devenit.
Vreau să le doresc colegilor mei, în special celor care sunt mai îndreptaţi spre domeniu nu celor care au păreri şoptite în căşti, să fie cât mai "politically correct", cât mai puternici şi să nu uite că noi decidem soarta noastră, şi putem schimba ceva dacă ne propunem, chiar dacă trebuie să trecem peste multe "bariere". Exact cum spunea domnul Gheorghiţă: "Fiţi frumoşi,fiţi stăpânii voştri!". Celorlalţi nu le pot dori decât să-şi deschidă nu doar portofelele ci şi mintea, să realizeze că oamenii se nasc necunoscători dar că trebuie să încerce să cunoască mai multe, iar crede şi nu cerceta e o mare minciună. Contează ce ai în cap când eşti supus la probe iar oamenii care nu vor să cunoscă şi se complac în ceea ce ştiu sunt oameni închisi, oameni fără perspectiva viitorului. Viitorul îl facem noi!
De-acum trebuie să ne luptăm:
"Naţiunii mele îi trebuie timp ca să realizeze
Că are cum şi pe ce să mizeze
Opriţi vrăjala şi violenţa
Noi luptăm până-şi va recăpăta potenţa!"
Înarmaţi-vă mental şi haideţi la luptă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu