"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




sâmbătă, 25 mai 2013

Legea I a rasului: Daca e de ras e de-al nostru (sau invers) :))

 Soacra către ginere:
– Dacă mă urăști atât de mult de ce ai o poză cu mine pe șemineu?
Ginerele:
– Ca să țin copiii departe de foc.

***
Politistul catre soferul unei masini rasturnate pe marginea drumului:
-Hmm, vad ca ati iesit de pe carosabil...
-Neah, golesc scrumiera!

***
-Ce vrei sa spui cu: "am nevoie de mai mult spatiu"?
-Ca trebuie sa schimbi planeta!

 ***
Porunca a XI-a
- Nu judeca omul dupa profilul de facebook!

 ***
Un strigăt de copil din antreu:
- Maaaaaaam…Maaaam
- Ce strigi???!! Eu sunt în sufragerie, vino aici și spune-mi normal ce vrei.
Merge copilul prin tot apartamentul se apropie de mama:
- Maama, am călcat într-un rahat, unde aș putea să spăl cizma?

***
Un betiv , privind melancolic la sticla de tuica de pruna , asa-zisa "ochii lui Dobrin " spune:
 Ma inec in ochii tai !
 ***
- De ce sorbi vinul picătură cu picătură prin pai ?
- I-am promis soţiei , ca în timpul delegaţiei , n-am să mai mă ating de pahar .

 ***
Blind date.
-Știi...n-am avere și-s în șomaj,da mă simt încă verde!
-Ți se pare c-aș fi interesată să pasc?

 ***
Un om beat întreabă un poliţist :
- Spune-mi te rog , cum ajung la gară ?
- Mergeţi drept înainte .
- Drept ? Asta înseamnă că astăzi nu ajung…

 ***
 -Vasile tu ce-ai fost in armata ?
-Căţelar.
-Si ce faceai ?
-Aveam grija de cainii de paza ai unitatii militare.
-Inseamna ca eu am fost felinar!
-De ce ?
-Am avut grija de pisica sotiei comandantului !

 ***
Bula la liceu scrie pe tabla intr-o pauza:
"Bula e cel mai bun amant."
Il gaseste diriginta si ii zice:
- Bula, misca-te imediat la cancelarie si asteapta-ma acolo!
La care Bula catre colegii sai:
- Vedeti bah ce inseamna reclama?!?!


    ***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu