"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




joi, 24 mai 2012

Căpuşe mutante

Un subiect controversat de ceva vreme îl reprezintă căpuşele şi afecţiunea creată de acestea: boala Lyme. După cum se cunoaşte câteva persoane au murit din cauza acestei boli, iar altele suferă de aceasta - cum este şi cazul actorului Şerban Ionescu, care a rămas paralizat în urma unei muşcaturi de căpuşă.
Foarte ciudat mi se pare! Cum naiba au ajuns căpuşele să aibă efectele astea asupra oamenilor? Ţin minte că eram copil şi avem 2 pisici şi 2 câini la ţară şi mă lăsau ai mei să mă joc fără nici un fel de probleme cu ei, în plus pisicile le curăţam eu de căpuşe. Ce naiba s-a întâmplat cu căpuşele copilăriei mele? Au devenit mutante!!!!
Apăruseră la un moment dat nişte porcării pe net - că doar în cazuri de ameninţare/necesitate oamenii  (nu doar românii ) se lasă foarte uşor prostiţi - contra muşcăturilor de căpuşe. Erau nişte brăţări îmbibate cică în ulei de lămâie care cică datorită căldurii corporale emite un miros puternic ce ar ţine căpuşele şi ţânţarii departe.



Părerea mea e că e doar o strategie de marketing iar cum mentalitatea capitalistă cere ca din orice chestie să realizăm un câştig, se pare că acum comercianţii au reuşit să facă din teama românilor faţă de căpuşe comerţ. Bravo lor! Pe ei îi duce capul. Mai greu e cu ăia care le au cumpărat. Cum frate, să te gândeşti că o brăţară pe care o ţii la mână îndepărtează la o distanţă considerabilă o căpuşă care te-ar putea muşca de oriunde?
Cu toate astea, căpuşele au devenit o problemă la nivel naţional. Şi una destul de gravă. Astăzi un ieşean a fost împânzit de căpuşe, cică în timp ce se relaxa pe iarbă. Mai stă să se şi relaxeze pe iarbă când presa îşi bate gura pe la Tv să evităm spaţiile verzi odată cu epidemia asta. De asta şi a ajuns să arăte aşa: 




Dar ştiţi ce am înţeles că funcţionează contra căpuşelor? Alifia chinezească. :))) De râs sau nu se pare că alifia chinezească are efecte împotriva căpuşelor. Bunică-mea zicea că e bună de reumatism, maică-mea că dacă te dai pe la tâmple nu te mai doare capul, şi tot aşa. Alifia chinezească o fi leac şi pentru alte boli mai grave. Ia uite ce-au inventat chinezii ăştia!
Ţineţi minte în caz de diverse afecţiuni încercaţi mai întâi alifia chinezească!!!!

P.S. Evitaţi iarba! (Şi la propriu şi la figurat :)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu