"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




miercuri, 30 martie 2011

Culmea răbdării: Să fii român!

Asta este culmea răbdării în ziua de azi: să fii român! Şi fiindcă ne-am obişnuit să avem răbdare şi să suportăm suntem cei mai mari suporteri! Yuhuuuu!!!
Cel mai bine sunt analizate, ironizate şi exprimate toate trăirile, frustrările şi vremurile astea în care ne zbatem de băieţii de la Paraziţii în noua piesă "Sau".
Muzică inteligentă cu mesaj - pentru asta un mare Like şi Thumbs up!!!!
Watch here Paraziţii - Sau (2011)




"Cand fraierii mor de dor, intra heroina

Farmaciile vand seringi, sustinand medicina
Cand Banca voastra le-a luat si vandut masina
Dati drumul la credite si scumpiti benzina

Batranii mor primii – nu-i asa ca va doare?

Luati-le pensia: “Ba, astia-si iau mancare!”

Bolnavii zambesc de frig cand vad primarii

Dati-i afara din spitale, nu sunt bani de Ferrari.

Faceti comert dar omorati intermediarii

Si vindeti creme de soare cand apar tantarii.

Saracii sunt la regim: dati-i jos din pat!

Construiti autostrazi, sa evitam viata la sat

Taiati padurile, ca mi-e cald, stau cu prosopu’ pe cap

Si vindeti-mi, va rog, un aer conditionat.

Poluati izvoarele. Ce dracu! N-aveti combinat?

Nu e normal sa bem apa din izvor netimbrat.

Vindeti aurul pe bancnote de plastic

Nivelul de trai pe vatrai scade drastic.

Pare fantastic sau e o dementa ce omoara teama
Si o pura coincidenta ca ne-am dat seama.


Refren: Suntem schizofrenici, paranoici, bolnavi

Sau suntem puternici, sau suntem slabi

Sau suntem inca-n cautarea solutiei

Sa se-auda pana-n Piata Prostitutiei

Ne place ca nu ne place

Si batem pasul pe loc

Ca nu ne place deloc

Basescu, Udrea sau Boc

Luati-ne tot.

Ne place viata-n frig, la bloc

E anarhie ca intr-o piesa hardcore sau rock

Luati-va limuzine, vapoare – ca piratii
Ca noi avem alte preocupari: asteptam tramvaiu-n statii
E foamete mare, saracie – ce tare!

Ca-mi place sa n-am cand imi cere copilu’ bani de bomboane

E frig? – Nu-i problema, ca ne-ncingem intre noi

Luati soarele de pe cer, tineti-l doar pentru voi

Va rugam, daca se poate, salariile mai mici!

Noua ne place sa muncim, nu ne plac banii.

Sunteti tampiti?Pensiile sunt mici?

Sunt batrani, ce mai conteaza?

Nu mai apuca o vara, oricum mor, nu mai voteaza.

Vremurile grele, visele mele, frustrarile mele

Capata sens cand gustati din bombele mele."


P.S. E frig? Nu-i problemă că ne-ncingem între noi
L
uaţi soarele de pe cer, ţineţi-l doar pentru voi!
Vă rugăm, dacă se poate, salarii mai mici!

Nouă ne place să muncim, nu ne plac banii!


Epic! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu