"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




duminică, 12 decembrie 2010

Ca la noi, la nimenea!

Proastă idee să mai deschid televizorul în speranţa că poate voi da de ceva interesant. Până şi NG bagă publicitate de te înebunesc...
Şi totuşi zic să mai ascult câte o ştire, că deh avem "datorii sociale" doar trăim într-o societate interconectată. Ca de obicei, România e ca vremea: azi se anunţă ninsoare dar plouă, mâine e soare dar ninge, şi tot aşa. Şi-au "bătut" capetele - şi o spun în ghilimele fiindcă în mod sigur ei nu se stresează la fel de mult ca cei afectaţi - cu reducerea concediului de maternitate, ba că la un an ba că o să rămână la doi, de nici nu mai ştiam cum e până la urmă. De la anul am înţeles că impozitează pensiile, reduc şi concediul ăsta de maternitate da se anunţă creşteri salariale. În timp ce prostimea nu mai ştie ori e, ori nu e - că bine-a zis şi băiatul ăla! - partidul de la guvernare e stresat de adunarea voturilor.

Discuţie între CRISTIAN VLADU, membru PDL, dar şi director al Termocentralei Mintia şi membrii PDL:

"Mă, băiete, lasă-le zice, nu mă interesează. Mie îmi trebuie 30 de voturi. Dacă nu le am, e problema ta! Azi m-o sunat: Mai am 5 să-ţi rezolv şi-s gata rezolvate alea 30. Zic: hai, hai, mai strofoacă-te, mai pune-i, mai cheamă. Păi de unde? Păi ia de pe caiet de-acolo...la datorie, vorbeşte cu ei".
Membrii PD-L recunosc că au dat cadouri în schimbul voturilor.

"Vineri am avut 350 de pachete. Şi-am luat-o eu cu trei oameni din casă în casă, de Crăciun, la copil, portocală, suc, de Moş Nicolae. Şi eu mi-am făcut liste cu ei, fiecare...copiii..."

Nici observatorii din secţiile electorale nu sunt scoşi din ecuaţia votului.

"Băi, fii atent, 6 secţii de votare. Dacă pui câte 2 oameni în fiecare secţie sunt 12 şi cu ăia...sunt 24, şi dacă mai pui 6x5, îs 30. Numai cu ăştia, observatorii şi cu oamenii tăi trebuia să faci 50 de voturi. Din bun simţ".

"Colectarea de voturi o face fiecare cum poate, prin persoane, gen unul sau altul care au diverse relaţii, neamuri, mai ales la ţară, aţi văzut, când sunt foarte multe neamuri într-un sat, trebuie să-l găseşti pe respectivul, şi ăla îţi aduce toate neamurile la vot. Influenţă în primul rând. Influenţa e peste tot", a declarat Vladu.


Influenţa e tot...mda! Auzi să faci 50 de voturi din bun simţ...Ţara arde şi baba se pare nu numai că se piaptănă, se pregăteşte de petrecere. Da ăştia 50 de oameni n-or fi şi ei mame sau pensionari? Că asta e la modă acum la noi, să lovească în categoriile astea sociale. Dar se pare că PDL-ul şi guvernul actual au salvat România de la colaps cum afirmă chiar ilustrul nostru premier.



În timp ce Chavez se mută în cort ca să-i lase pe cei rămaşi fără locuinţe în urma inundaţiilor din Venezuela, România cheltuieşte câte 2000 de euro lunar pentru cazarea unui singur deputat. 159 de deputaţi locuiesc în camere de patru stele în complexul Centre Ville, din Bucureşti. Preţul unei astfel de camere variază între 2.200 şi 4.000 de euro pe lună, iar estimând costurile totale cazarea deputaţilor costă România peste 5 milioane de euro pe an.
Asta e ţara în care trăim, nu degeaba spun şi cei de la Vank: "Vreau o ţară ca afară!"



O zi bună într-o Românie nebună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu