"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




vineri, 12 octombrie 2012

Din seria "Last words"


- Nu e ceea ce pare, e numai o colegă de serviciu...
- A, e numai un pistol de jucărie!
- Numai peste cadavrul meu!
- Aruncă-mi odată toporul ăla!
- E destul de adâncă apa. Sar eu prima dată.
- Pe aici băieţi, nu este mocirlă!
- Daca îmi crapă iarăşi Windows-ul, mă împuşc.
- Mamăăă, ce chelie urâtă ai!
- Dacă apeşi butonul ăla, eu mor!

- Rechinaş, rechinaş... 
- Sunteţi concediat...
- Focurile de artificii arată mult mai bine de aici, de aproape...
- Bună ziua, suntem de la Garda Financiară...
- Să nu zici că te temi de ea! E numai o femeie amărâtă...


- Nu ţi se pare că miroase a gaz?Stai să aprind becul
...
- I Love Windows 95!
- Tată, de ce mi-ai pus mărul pe cap?
- Uite! Acum nu mai curentează uscătorul de păr!
- Bine, iubire. Încă o dată, dar după aia ne culcăm... 
- Nu soţul tău a venit, dragoste?
- Şi acum voi coborî cu bicicleta până la parter.


- Tu?! Cu aşa o faţă? 
- Atenţie, cade pomul! Nu încolo...
- Uită-te la prostul ăla! Vara să culegi mure îmbrăcat în blană!
- Ador cum ştii să găteşti tu ciupercile!
- Rezist şi 5 minute sub apă dacă vrei!
- Sper că nevastă-mea nu-i acasă!
- Pe care pedală trebuie să apăs în curbă?
- Dreapta liber!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu