"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




joi, 25 octombrie 2012

Aventurile lui Bula


Bulă este Bucureştean prin excelenţă.
Dacă ar fi din Cluj, s-ar numi Culă.
Dacă ar fi din Moineşti, s-ar numi Mulă.
Dacă ar fi din Ploieşti, ar purta nume conspirativ.

***

In clasa :
Profesoara:
-Bula , daca ai 10 fursecuri si un prieten iti zice sa ii dai unul , cate fursecuri ai ?
-10 .
-Si daca iti ia un fursec cu forta ?
-10 fursecuri si un cadavru !


***

Bula, neintelegand nimic din ce spune fratele sau de 1 an,o intreaba pe maica-sa:
-Mama, asta sigur e roman?


***

La scoala, profesoara lui Bula da clasei drept tema, o propozitie cu expresia "Mama e numai una.".
Urmatoarea zi la scoala profesoara ii intreaba pe colegii lui Bula ce propozitii au facut cu "mama e numai una":
-Ionel, tu ce ai scris?
-Pai, cand am fost bolnav mama a stat tot timpul langa mine.Mama e numai una.
-Bravo!
-Dar tu Georgele, ce ai scris?
-Cand nu stiam sa fac un exercitiu la matematica mama m-a ajutat.Mama e numai una.
-Excelent!
In sfarsit a venit si randul lui Bula
-Si tu, Bula, ce ai scris?
-Pai eu cand am ajuns ieri acasa, imi era tare foame si am intrebat-o pe mama ce e de mancare, iar ea mi-a zis ca sunt doua chiftele in frigider, am deschis frigiderul si am strigat: MAMA, E NUMAI UNA!

***

Profesoara: De unde ai ceasul asta de aur Bula?
Bula: L-am câştigat într-o cursă.
Profesoara: Câte persoane au participat ?
Bula: Trei, un poliţist, proprietarul ceasului şi cu mine!


***

Bula beat, noaptea pe strada Victoriei. Se opreste in fata Guvernului. Vine la el un politist:
-Circulati, nu aveti voie sa stationati.
-De ce, domnule politist?
- Deoarece este sediul Guvernului.
-Si ce daca, ba? Eu am bani sa cumpar toti parlamentarii, senatorii si ministrii.
Apare si nevasta lui Bula.
-Scuzati-l, domnule politist, asa face la betie. Cumpara toate RAHATURILE...

***

- Ce bine e sa fii pompier,zice Bula....
- Cum asa ma?!? intreaba mirat Itic
- Pai, pompierii muncesc doar cand ....le arde!

***

In sala de judecata:
- Inculpat Bula, recunosti ca ai furat oile...??
- Nu domnule judecator, eu am furat numai una,dar ce sa fac daca dupa ea a venit toata turma..!?!

***
Bula se hotaraste ce nume sa-i puna la copil:
- Am sa-l numesc LITZA !
-Cum adica Litza ,se mira sotia , si de ce ma rog Litza?
- Cum de ce?? Sa traiasca in SIGURANTA..!

***
La ora de muzica profesoara ii pune pe elevi sa deseneze un obiect pe tabla si apoi sa fredoneze un cantec despre acel obiect.
Mai intai iese la tabla o eleva care deseneaza o floare si fredoneaza 'Floricica din ponoare'... Apoi, un elev deseneaza o chitara si cinta 'La chitara romana'...
In tot acest timp, Bula era foarte agitat si zgomotos, tot cu mana pe sus. Induplecata de insistenta sa, profesoara ii zice:
- Hai, Bula, deseneaza si tu!... Dar sa nu te indemne Aghiuta sa desenezi vreo porcarie, ca te dau afara si nu te mai primesc niciodata la ora mea!
- Bine, doamna profesoara!
Bula iese la tabla si deseneaza un organ sexual barbatesc, si inca cu toate detalile... Cand -in sfarsit- profesoara priveste desenul se enerveaza si striga:
- Iesi afara, porcule si nerusinatule!...
Dar Bula zice:
- Pai, si depre asta se poate canta, doamna profesoara!...
- Ei, asta-i acum!... Cum, mai, Bula?!?
- Pai, asa: 'Cine te-a facut pe tine, Tudorito lele?...'

***
-Bula ce-i tactu ?
-Lucrator peste 500 de oameni
-Adica ?
-Tunde iarba-n cimitir.

***
La şcoală, învăţătoarea îl întreabă pe Bulişor:
-Dacă îţi dau doi iepuri şi încă doi iepuri şi încă doi iepuri, câîţi iepuri vei avea Bilişor?
-Şapte, doamna învăţătoare!
Profesoara nervoasă:
-N-ai înţeles Bulişor, fii atent: dacă îţi dau două mere şi încă două mere şi încă două mere, câte mere vei avea Bulişor?
-Şase, doamna învăţătoare!
-Păi vezi, şi atunci de unde ţi-au dat ţie şapte iepuri?!
-Păi, mai am unul acasă, doamna învăţătoare!

***
Invatatoarea, la scoala:
- Bulisor draga, poti sa-mi spui carei familii apartine cangurul ?
- Imi pare rau, doamna invatatoare, dar niciuna dintre familiile pe care le cunosc nu are cangur!...

***
Învăţătoare:
- Copii, cine face: "mor, mor"?
Bulă:
- Tata, când vine beat acasă şi jură că nu mai bea niciodată!

***
In clasa:
-Bula, spune-mi conjugarea verbului 'a inota'
Bula raspunde tipand: -EU INOT, TU INOTI, EL INOATA...
-Mai incet, Bula, mai incet.
-Eu ma scufund, tu te scufunzi, el se scufunda...

***
Profesoara le spune elevilor sa scrie o compunere despre consecintele teribile ale leneviei. Se termina ora, incepe sa vada foile, si spune:
-Bula! Foaia asta e complet alba. Ce inseamna asta?
-Rezultatele lenei, doamna profesoara....

***
Invatatoarea le explica elevilor despre ipoteza si concluzie. Apoi ii da lui Bula:
- Ipoteza: ai 100 de ron in buzunarul drept, si 200 ron in buzunarul stang. Trage concluzia.
- Concluzie: Inseamna, fara indoiala, ca am luat pe mine pantalonii altcuiva!

***
Bula la ora de biologie
Profa:-Bula, ce se intampla daca iti tai o ureche?
Bula:- Nu mai aud cu ea.
Profa:-Foarte bine. Si daca o tai si pe cealalta?
Bula:- Orbesc
Profa:-Cum sa orbesti Bula?
Bula:-Simplu: imi cade caciula pe ochi.

***
Bula la ora de spaniola:
Profa- Bula, numara pana la 5.
Bula – Uno, Dos, Tres, Cuatro.
Profa- Mai departe?
Bula – I Know You Want Me…

***
1 septembire, clasa 1 Profesoare spune : 
- Copii,ati venit la scoala.Aici va trebui sa stati linistit,iar daca doriti sa intrebati ceva,va trebui sa ridicati mina! 
Bula ridica mina! 
Profesoarea: – Vrei sa intrebi ceva,Bula? 
Bula: – Nu doar verificam cum merge sistemul!

***
Bula la ora de geografie,si invatatoare ii spune:
-Bula,treci la tabla si prezinta globu.
Bula:
-Doamna invatatoare globu,globu doamna invatatoare.

***
Doamna educatoare ii da fiecarui copil cate o carte de colorat, in care era un desen cu o rațusca tinand o umbrela.
- Copii, le spuse ea, puteti colora rațusca cu galben, iar umbrela - cu verde.
La sfarsit, educatoarea vazu ca Bula colorase rațusca cu un rosu aprins...
- Bula, ii zice ea, unde ai mai vazut tu rața rosie?! la care Bula:
- Dar dumneavoastra unde ati mai vazut rața cu umbrela?!

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu