"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




joi, 28 iunie 2012

Ai stofa de manelist? Afla!!!!

In randurile ce urmeaza vei afla la ce nivel se ridica manelistul din tine,asa ca ar fi bine sa incepem: 

1.Continuati versurile:”As da zile de la mine…” 
a.sa mai fiu o zi cu tine 
b.pe-o bona din Filipine 
c.sa am glande endocrine 

2.Continuati versurile:”Hai in Mercedes,hai in avion…” 
a.si la sutien sa-ti bag un milion 
b.iar atunci cand ragai o sa zic pardon 
c.n-am cadru la Pegas,urca pe ghidon 

3.Continuati versurile:”De ce ma minti,de ce ma minti…” 
a.ca stiu ca nu-i ceea ce simti 
b.ca stai pe banii la parinti 
c.ca virginele-s cuminti 

4.Continuati versurile:”Uite,mama,vin mascatii…” 
a.ca sa-mi aresteze fratii 
b.insa intra peste altii 
c.sa rezolve ecuatii 

5.Continuati versurile:”Of,of,mor toti dusmanii…” 
a.ca eu ma distrez si arunc cu banii 
b.ca am un maiou,15 lei,Armani 
c.cand vad asistenta lu’ Razvan si Dani 

6.Continuati versurile:”Sunt un tata batranel…” 
a.si-am o fata top model 
b.si ma cheama Irinel 
c.nu l-am prins pe CRBL 

7.Continuati versurile:”Mandra floare trandafir…” 
a.in lume esti musafir 
b.coafor,salon de tir 
c.Liviu Varciu,hai sictir 

8.Continuati versurile:”E noapte si e tarziu…” 
a.si cu tine-as vrea sa fiu 
b.Viorel Lis zici ca e viu 
c.unde-i tigrul din Sibiu? 

9.Continuati versurile:”De cine mi-e mie dor…” 
a.de tine si simt ca mor 
b.de-un divort la coafor 
c.de-o entorsa la picior 

Daca ai potrivit toate raspunsurile bine inseamna ca esti un manelist veritabil…daca nu,mai incearca, manelismele nu sunt pentru oricine!!!  :)) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu