"Lumea e, poate, schiţa rudimentară a vreunui zeu copilăros, care a abandonat-o la jumătate, ruşinat de execuţia deficientă; e opera unui zeu subaltern, de care zeii superiori se amuză; este producţia confuză a unei divinităţi pensionate şi senile, care a şi murit." David Hume


Lumea în care trăim e o lume minunată în care nimic nu e ceea ce pare, "o cuşcă de nebuni" cum spunea Tommaso Campanella! Sper să vă trezească la realitate într-un mod optimist această incursiune!

Enjoy:)




luni, 8 octombrie 2012

Refuzuri


El: Nu te supara, nu ne cunoastem de undeva?
Ea: Cum sa nu, te-am mai refuzat de vreo doua ori pana acum.


El: Poti sa-ti iau ceva de baut?
Ea: Mersi, as prefera banii.


El (in discoteca): Doamne, ce galagie...
Ea: Atunci ce-ar fi sa taci?


El: Nu ne-am intalnit odata? Sau poate si de doua ori?
Ea: Nu cred. De obicei nu repet aceeasi greseala.


El: Iesim sambata in oras?
Ea: Imi pare rau, weekend-ul asta am dureri de cap.


El: Cred ca te-as putea face foarte fericita.
Ea: Da? De ce, pleci deja?


El: Ce-ai spune daca te-asi cere de nevasta?
Ea: Nimic. Nu pot sa vorbesc si sa rad in acelasi timp.


El: Vrei sa ne uitam la un film bun?
Ea: L-am vazut deja.


El: Toata viata mea am cautat o femeie ca tine.
Ea: Toata viata mea m-am ascuns de barbati ca tine.


El: Nu te-am mai vazut cumva prin XYZ?
Ea: Bada, de aia nu mai merg pe acolo.


El: Te deranjeaza daca fumez?
Ea: Nu m-ar deranja nici daca iei foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu